allerlei leuks webshop hobbymaterialen decoratie home header

Veel gestelde vragen

*Waarom kunnen sommige artikelen niet per briefpost worden verzonden?
Deze artikelen worden via een externe leverancier direct naar u verzonden, en kunnen alleen per pakketpost worden verstuurd.


*Waarom wordt mijn bestelling in 2 delen verzonden?
Omdat wij u heel graag een ruim assortiment aan willen bieden, werken wij samen met een externe leverancier die de bestelde arikelen direct naar u verzend. Dat betekend dat wij een deel van ons assortiment apart wordt verzonden. Wij hebben 2 soorten artikelen in onze webshop: 
<Artikelen uit ons eigen assortiment: direct leverbaar uit voorraad>  <Artikelen via een externe leverancier: levertijd 2 tot 3 werkdagen>. Deze kunnen gewoon gecombineerd besteld worden, en u betaald maar 1 keer de verzendkosten. Deze artikelen worden dan wel apart naar u verzonden. Hat kan dus zijn dat u 2 aparte pakketjes kan verwachten. U wordt hiervan uiteraard op de hoogte gebracht.


*Kunnen de verzendkosten niet wat lager? 
Wij hanteren lage marges, en goedkope prijzen. 
Verzendkosten zijn zeker niet alleen de porto kosten. Onder verzendkosten vallen alle kosten, die gemaakt moeten worden om een pakketje verzendklaar te maken, inclusief verpakkingskosten. Plus de kosten van een iDeal betaling. Daarbij komt dan nog het volgende: van alle ontvangen bedragen, dus ook van verzendkosten, zijn wij ook nog verplicht b.t.w. af te dragen, zijnde 21%. Daarbij wordt er ook vanaf 2 locaties verzonden, en betalen wij bij sommige bestellingen zelfs 2 maal de verzendkosten, deze extra verzendkosten worden niet naar de klant doorgerekent maar nemen wij voor onze rekening. Daarnaast zijn er een groot aantal artikelen die via een externe leverancier worden geleverd aan u, en kunnen helaas niet per briefpost worden verzonden.

Wist u dat:
  • Elke bestelling binnen NL boven de 75 euro helemaal gratis wordt verzonden? En naar Belgie boven de 100 euro?
  • Online shoppen vaak voordeliger uitvalt als naar de stad gaan? Denk aan de benzine, bus en parkeerkosten
  • U heerlijk vanuit uw luie stoel kunt winkelen, niet door weer en wind hoeft, en het pakketje bij u aan de deur afgeleverd?

* Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
♦ Online banking met iDeal ♦ Vooraf overmaken

*Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee dit is helaas niet mogelijk. Wij hanteren het postorder principe en er worden alleen bestelling verzonden.

*Ik heb artikelen gezien waar ik graag wat mee wil maken en dat product zou ik dan weer willen doorverkopen, mag dat?
Ja dat mag. Dat is geen enkel probleem.

* Ik wil een groot aantal artikelen bestellen, kan ik een korting krijgen?
In sommige gevallen kan dat zeker, afhankelijk van het soort artikel. Informeer gerust naar de mogelijkheden. 

* ik heb een bedrijf en wil graag mijn btw-nummer en bedrijfsgegevens op de factuur hebben, hoe gaat dat in zijn werk?
Als u een bedrijf heeft moet u een klanten acount aanmaken. Het btw-nummer en andere gegevens kunt u daar invullen en die zullen dan op de factuur te zien zijn. U dient dan wel in te loggen in uw account voordat u een bestelling plaatst.

ACCOUNT AANMAKEN KLIK HIER

* Ik heb een officieel bedrijf buiten Nederland (binnen de EU)  en wil graag de btw laten verleggen, wat inhoud dat ik een factuur wil zonder btw, kan dat?
Ja, dat kan. Allereerst dient u een klanten account aan te maken waar u de bedrijfsgegevens en uw geldige btw-nummer invult.  LET OP: Als u account is aangemaakt moeten wij het account instellen op de BTW verlegging. Wacht dus met een bestelling plaatsen totdat u bericht heeft ontvangen dat dat is gebeurd. U kunt nu inloggen en een bestelling plaatsen. De btw wordt nu automatisch op nul gezet. Let op: U dient over een geldig btw-nummer te beschikken.

BTW-NUMMER CHECK KLIK HIER!

*Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar wil daar nog wat aan toe willen voegen, kan dat nog?
Als uw bestelling nog niet verwerkt en verzonden is, kan dat. Informeer even via email of telefonisch of er nog wat kan worden toegevoegd.

*Ik heb geen bevestiging in de mail ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dat?
Als u een bestelling plaatst, ontvangt u altijd ter bevestiging een email. Wellicht heeft u niet alle stappen doorlopen van de bestelling en is deze niet helemaal afgerond. Het gebeurd ook wel eens dat onze mailing in uw spammap terecht komt, of dat u een typefout heeft gemaakt bij het invullen van uw mailadres.

* Kan ik via email of telefonisch een bestelling doorgeven?
Het is in principe altijd de bedoeling dat u een bestelling via de website zelf besteld. In uitzonderlijke gevallen als u er echt niet uit zou komen kunt u ons altijd mailen of bellen voor hulp.

*Ik wil iets retour sturen en mijn geld graag terug ontvangen, hoe gaat dat in zijn werk?
Bent u niet geheel tevreden met een product? Dan heeft u altijd het recht om de artikelen in ongebruikte en nette staat retour te sturen. U kunt ten alle tijden de koop binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen ontbinden en u heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product in originele en onbeschadigde staat naar ons retour te zenden. U kun ons via email of telefonisch doogeven dat u de order wilt annuleren en/of  artikelen wilt retourneren. Ook kunt u eventueel gebruik maken van ons herroepings formulier. Na ontvangst van de retour gestuurde artikelen zullen wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag en de verzendkosten retour storten op uw rekening. LET OP: De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening!


Downloaden formulier afzien van koop (herroepings formulier)