Voor bedrijven en particulieren  Verzendkosten: NL Brief
€ 2.95 - pakket € 4.95  Gratis vanaf €50  Verzending binnen 24 uur  Ook afhalen   
Gratis een verrassing
 

 
home allerlei leuks webshop 2017

Veel gestelde vragen

Hieronder staan een aantal veel gestelde vragen. Wellicht vind u hier direct een antwoord op uw vraag.

 Veel gestelde vragen

* Hoe plaats ik een bestelling?

Als u een bestelling plaatst dient u 4 stappen te doorlopen om uw bestelling af te ronden. Vul alle verplichte gegevens in, en volg de aanwijzingen. Bij de laatste stap gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden, en een betalingsplicht.
Nu is de bestelling geplaatst. U ontvangt altijd direct een bevestiging per email met alle gegevens. U kunt het bedrag nu overmaken. Als u voor iDeal heeft gekozen wordt u automatisch doorgeschakeld naar een veilige betaalomgeving.

 Bestellen zonder klantenaccount
U kunt gewoon bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Vul alle benodigde gegevens in en volg de stappen vanuit de winkelwagen om uw bestelling af te ronden.

Bestellen met klanten account
Heeft u apart een klantenaccount aangemaakt met wachtwoord? Dan kunt u desgewenst inloggen om een verlanglijstje te maken, en uw facturen te bekijken.


* Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Online banking met iDealVooraf overmaken

*Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen. In principe kan dat dagelijks op werkdagen tussen 10.00 en 16.00. Wel is het handig en praktisch als we hierover van tevoren een afspraak met elkaar maken. Vooraf betalen geniet een voorkeur, omdat Pinnen ''nog'' niet mogelijk is op dit moment. 

*Ik heb artikelen gezien waar ik graag wat mee wil maken en dat product zou ik dan weer willen doorverkopen, mag dat?
Ja dat mag. Dat is geen enkel probleem.

*Ik heb vandaag besteld en betaald, Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling altijd binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. In principe kunt u uw bestelling de daarop volgende dag verwachten. Dit is echter geen garantie. In uitzonderlijke gevallen kan de leveringstijd oplopen tot ruim 7 dagen. Neemt u altijd even contact met ons op als er iets is mis gegaan.

* Ik wil een groot aantal artikelen bestellen, kan ik een korting krijgen?
Wij kunnen geen extra kortingen of staffelkortingen geven op grotere hoeveelheden artikelen. Wij zijn geen groothandel. Wij hanteren vaste lage prijzen in de webshop.

* ik heb een bedrijf en wil graag mijn btw-nummer en bedrijfsgegevens op de factuur hebben, hoe gaat dat in zijn werk?
Als u een bedrijf heeft moet u een klanten acount aanmaken. Het btw-nummer en andere gegevens kunt u daar invullen en die zullen dan op de factuur te zien zijn.
U dient dan wel in te loggen in uw account voordat u een bestelling plaatst.
ACCOUNT AANMAKEN KLIK HIER

* Ik heb een officieel bedrijf buiten Nederland (binnen de EU)  en wil graag de btw laten verleggen, wat inhoud dat ik een factuur wil zonder btw, kan dat?
Ja, dat kan. Allereerst dient u een klanten account aan te maken waar u de bedrijfsgegevens en uw geldige btw-nummer invult.  LET OP: Als u account is aangemaakt moeten wij het account instellen op de BTW verlegging. Wacht dus met een bestelling plaatsen totdat u bericht heeft ontvangen dat dat is gebeurd. U kunt nu inloggen en een bestelling plaatsen. De btw wordt nu automatisch op nul gezet. Let op: U dient over een geldig btw-nummer te beschikken.
BTW-NUMMER CHECK KLIK HIER!

*Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar wil daar nog wat aan toe willen voegen, kan dat nog?
Als uw bestelling nog niet verwerkt en verzonden is, kan dat. Informeer even via email of telefonisch of er nog wat kan worden toegevoegd.

*Ik heb geen bevestiging in de mail ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dat?
Als u een bestelling plaatst, ontvangt u altijd ter bevestiging een email. Wellicht heeft u niet alle stappen doorlopen van de bestelling en is deze niet helemaal afgerond. Het gebeurd ook wel eens dat onze mailing in uw spammap terecht komt, of dat u een typefout heeft gemaakt bij het invullen van uw mailadres.

* Kan ik via email of telefonisch een bestelling doorgeven?
Het is in principe altijd de bedoeling dat u een bestelling via de website zelf besteld. In uitzonderlijke gevallen als u er echt niet uit zou komen kunt u ons altijd mailen of bellen voor hulp.

*Ik wil iets retour sturen en mijn geld graag terug ontvangen, hoe gaat dat in zijn werk?
Bent u niet geheel tevreden met een product? Dan heeft u altijd het recht om de artikelen in ongebruikte en nette staat retour te sturen. U kunt ten alle tijden de koop binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen ontbinden en u heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product in originele en onbeschadigde staat naar ons retour te zenden. U kun ons via email of telefonisch doogeven dat u de order wilt annuleren en/of  artikelen wilt retourneren. Ook kunt u eventueel gebruik maken van ons herroepings formulier. Na ontvangst van de retour gestuurde artikelen zullen wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag en de verzendkosten retour storten op uw rekening. LET OP: De retour verzendkosten zijn voor uw eigen rekening!

Downloaden formulier afzien van koop (herroepings formulier)